Зовнішній вигляд сайту може відрізнятись від початкового, через внесені зміни самим замовником або іншим розробником вже після здачі проекту клієнту.

Інтернет-каталог з нескладними структурними елементами можна прирівняти до корпоративного сайту.
Він складається з таких обов'язкових елементів:
• Систематизована картотека (є категорії та підкатегорії)
• Товарні картки з фото та короткою інформацією
• Сторінки з подробицями про товар

Здається, варто додати віртуальний кошик та отримаєш на виході інтернет-магазин, але це не так.
Адже інтернет-магазин має бізнес-інструменти, які потребують ретельної розробки:
• Особистий кабінет користувача
• Робота зі сторонніми службами доставки
• Підключені платіжні системи
• Можливість регулювати ціни та створювати систему знижок
• Підключені послуги статистики покупок

Щоб вибрати, що потрібно: інтернет-каталог або інтернет-магазин, слід звернути увагу на модель свого бізнесу. Якщо клієнт повністю сам формує замовлення (доставка піци, продаж техніки чи інструментів), то ідеально підійде інтернет-магазин. А от якщо клієнт просто ознайомлюється з інформацією і перед покупкою йому потрібна повноцінна консультація, можна обійтися інтернет-каталогом.